דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן אתה נמצא 

מאת    [ 17/09/2008 ]

מילים במאמר: 1097   [ נצפה 3183 פעמים ]

היכן אתה נמצא?

כולנו יודעים, "הן מי שמוכן להודות בזה – והן מי שלא מוכן להודות בזה". אף אחד לא יודע מה זה להיות נמצא. הדתיים טוענים שאנחנו נמצאים מכוחו של אלוהים, המקובלים טוענים שאנחנו אלוהים והמדענים טוענים אין אלוהים ורשבי טוען: הקב"ה נמצא מעוצמתו ולא קיים ממהותו. השאלה היא: היכן אנחנו נמצאים בכל התוהו ובהו הזה וממי אנחנו הולכים לבקש שירחם עלינו?...

"חטאנו לפניך רחם עלינו"...אנחנו מודים בפשעים שעשינו – אנחנו מודים ברשעות שבאנו – ואנחנו מודים בחטא העגל שאנחנו נמצאים בו. חטאנו הם אותיות: "חטא – נו". נ"ו , נ = תורה, ו' = גוף. שניהם יחד "תורת הגוף" שנקרא תואר. אנחנו נמצאים: "בחטא – תורת הגוף". ובתורת הגוף, שזה מודעות הטוב והרע, יצר כל אדם ואדם את עגל הזהב שלו ומתחלים להלחם אחד בשני ונוצרו ביקום שתי מחנות: פוגע ונפגע. במחנה הפוגע יש גם פוגע ונפגע, ובמחנה הנפגע יש פוגע ונפגע – כך כל היקום פגוע. כאשר נשלחתי לעולם הפגוע שנאמר: "וכל בעל מום וכל זר לא יקרב למקדשי". הייתי צריך להלחם עם בעלי – מום זר. שהם אותיות: "ממזר", שהמשמעות: "לא מכירים את אבא שלהם – שאבא שלהם הקדוש ברוך הוא". הם יצרו לעצמם קב"ה משלהם מן הטומאה שנקרא עגל הזהב - עמלק. מלחמה עקובה מדם שמתוארת בספרי "מלחמת הרוח בחומר" שמתוארת בקצרה מאוד בפרק נ"ו בספר תהילים – חטאנו, חטא נ"ו.  ואני שואל אתכם ברחל בתכם הקטנה: האם אתם הייתם סולחים לאנשים שהיו פוגעים בתורתכם בצורה הזו?!...    

רבי נחמן מברסלב טוען: "אתה נמצא היכן שהמחשבות שלך נמצאים וודא שאתה רוצה להיות שם". כאשר אתה לומד ויודע בדעת מה טען רבי נחמן מברסלב אנחנו יודעים: "מה זה להיות נמצא"? דהיינו, אנחנו יודעים את ראשו סופו וסופו ראשו של המשפט ואנחנו עוברים למודעות: "אתה שם". כך שאני טוען: "שאם לא היה שם (מדינות צרפת ובלגיה) לא הייתי יודע מה זה אתה". שם לימדו אותי את: נ"ו – תורת הגוף. וקיבלתי את מודעות ו' וחיברתי אותה למילת אתה ועברתי למודעות – "ואתה". שזה מודעות השמים והארץ, תורה שבעל פה ותורה שבכתב שנאמר: "אלה תולדות השמים והארץ בהבראם".  אלה שהם ששה ימי הבריאה ו' מתוך השם: "אלה – ים". ים שהיא תורה שנקראת מלכות שנקראת אתה. הבראם, בשנוי אותיות – אברהם. אז מקבלים מודעות: "ואתה אברהם". שזו מודעות שנקראת במילה אחת – נשמה. נ = תורה, שמה = משה. וזאת התורה של משה רבנו (המשיח – משה חי) שכתובה בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" שמלווה בתיאורים מדעיים, משפטיים, מקראים שעל כן אני טוען: "שאם לא היה שם לא הייתי יודע מה זה אתה". מודעות אברהם נקראת בעשר הספירות "חסד" שנאמר: "אל רחום וחנון ארך אפיים ורב חסד". ראשו סופו וסופו ראשו: "אל - חסד". ששני המילים האלו נקראים בעשר הספירות –  אל אברהם צד ימין חסד. על כן נאמר: "לעשות חסד זה סימן לעליונות – לבקש חסד זה סימן לכפיפות".

במלחמה שנלחמתי היא נגד "עגל הזהב" שזו מודעות של שני ילדי אהרון שמתו שעל כן אומרים: "חטאנו" אבל הם לא יודעים: "מה זה להיות נמצא"? ויצרו לעצמם ימין ושמאל אחרים שמזה הם מתפרנסים ומתעשרים מעגל הזהב שלהם שעל כן נאמר: "כל עבודה בשכר משחיתה את הנשמה והכול לשם שמים". כאשר נשמתם פגועה הם מקיימים את הסליחות ואומרים: "חטאנו לפניך רחם עלינו"...דעו לכם דת מדע וקבלה הימין שלכם שנקרא "חסד" הוא משול: "אל הנחש". השמאל שלכם שנקרא "גבורה" הוא משול: "אלוהים הכלב". זאת מלחמת גוג ומגוג, מלחמת האלים, מלחמת אל הנחש נגד אלוהים הכלב. אתם ערב רב מוכנים בשביל הכסף לפגוע בדמוקרטיה של המדינה שהבסיס שלה היא חירות. לקחתם את אותיות: "מדינה" ועשיתם אותה "דין - מה". כך שאת הדין עשיתם שמאל ואת החסדים עשיתים מה. וכאשר באים אליכם הדינים שהם בני האדם אתם אומרים להם מה אתם רוצים: "לכו הביאו את הזהב והתכשיטים של נשותיכם ואנחנו ניתן לכם חסדים – נחשים".

 מה זה להיות נמצא והיכן אנחנו נמצאים?

שם, אתה, ארץ, נקבה, רחל, בת שבע, מרים, גוף, שרה נקראים כנסת ישראל, מלכות שהתנאים והאמוראים כתבו את כתביהם וקראו לזה: "פרקי אבות" שנאמר: פרק ו' פסוק ד': "כך היא דרכה של תורה, פת במלח תאכל, ומים במשורה תשתה, ועל הארץ תישן, וחיי צער תחייה, ובתורה אתה עמל. ואם אתה עושה כן, אשריך וטוב לך. אשריך בעולם הזה, וטוב לך לעולם הבא". לא מצוין מי אמר את זה כך שמי שיכול לפרש את זה ולענות על כל השאלות: "הן מהעולם התחתון גופים גשמיים – והן מהעולם העליון גופים שמימיים". הוא אשר חוה את זה ויכול ללמד את זה, כך שהוא כתב את זה שיכול לדעת לעתיד לבוא מה הוא כתב – גלגול נשמות. על כן לא במקרה פרק ו' שנאמר: אמת נתן ליעקב. מה זה אמת? ו' זעיר אנפין הקדוש ברוך הוא. מי נתן לו את זה? פסוק ד' כנגד ארבע אותיות של המשכן: "יהוה" שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד". כך שהיום הזה אתם יכולים לעמוד מול פרק ו' פסוק ד' ולדעת היכן אתם נמצאים שזה נקרא מודעות: "בית המשיח – בית המלך". וככול שאתם רחוקים מזה כך אתם שקועים בגיהינום.

אני מוכן להעיד על עצמי. "הן לעולמות העליונים בעולמות התחתונים – והן לעולמות העליונים בעולמות העליונים". פעם הראשונה שראיתי את הכתובים האלו "פרקי אבות" היא ביום הולדתי ה -50 שהייתי במדינות הגיהינום שנאמר: "גיל 50 לעצה". ובספרי אני מראה לכם: "הן מה  שקיבלתי – והן על מה קיבלתי". כך שבעיני רוחי: "על מה שקיבלתי חשוב יותר ממה שקיבלתי". שנאמר: "ומשה קיבל את התורה ומסרה ליהושע"...שעל כן אני אומר לכם היום: כל מה שעשיתם עד היום: "הן בן אדם לחברו – והן בן אדם למקום". מחילה וסליחה שהיא סיום שנת השמיטה והתחלת שנת הגאולה. על כן בואו נלמד יחד כיצד עושים "חסד" תחיית המתים ולהיות עליונים. ולא לבקש חסד והישאר במודעות המוות ולהיות כפופים שנאמר: "ברוך אתה יהוה אלוהינו מלך העולם זוקף כפופים". שנאמר: "צדיק כתמר יפרח". שנאמר: "ונתתי לכם את החיים ואת המוות ובחרתם בחיים". זאת לא אסטרולוגיה, מיסטיקה, נומרולוגיה, תקווה, פתיחת בקפה, פסיכולוגיה, פילוסופיה, דת, מדע וקבלה. זאת תורת אמת כל אדם בעיניו הגשמיות ובעיניו הרוחניות יכול לראות את זה, יכול להבין את זה ויכול לדעת את זה ללא הבדל – דת, גזע ולאום. הלימוד הוא פשוט וקל והכול נמצא בתוכנו שנאמר: "ואהבת את יהוה אלוהיך בכל"...

לשאלה: "מי זה יהוה אלוהי"?

התשובה: כל אדם שעומד מול עיננו הוא יהוה אלוהינו שנאמר: "אני יהוה אלוהיך" שנאמר: "ואהבת לרעך כמוך – אני יהוה הוא האלוהים". 

אני אומר לכם היום שבמשך 50 שנה חיי הראשונים בהוכחות גשמיות שקיימות עד היום הזה שקיימתי את מצוות: "ואהבת לרעך כמוך" ואת מצוות: "כבד את אביך ואת אמך" שנאמר: אלה תולדות נח. נח איש צדיק תמים היה בדורותיו, את-האלהים התהלך-נח"...על כן נח מצא חן בעיני יהוה אלהים. על כן אני מראה לכם בספרי כיצד בונים את התיבה.   

מה רב טובך אשר צפנת ליראיך שנאמר: "כל מה שברא הקדוש ברוך הוא בעולמו לא בראו אלא לכבודו שנאמר כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשיתיו שנאמר:

"יהוה ימלוך לעולם ועד".

"אל תאמר לכשאתפנה פן לא תתפנה ויפה שעה אחת קודם".          




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב